R a i n

Publicerad 2014-04-08 15:07:00 i Fotografi - Självporträtt 0 kommentarer
 
Jag kände mig rätt otaggad och lite ångestfylld, mest stressad, imorse när jag skulle åka till skolan. När jag sedan satt i bilen och sjöng med till radion blev jag återigen taggad och kände bara, yes, nu kör vi!! Tillbringade inte mer än en timme i skolan, där vi i princip blev klara med gymnasiearbetet, och sedan satte jag mig i bilen igen och sjöng med till radion. 

Jag har även planerat upp veckan, vilket känns så skönt för nu är jag inte längre stressad över vad jag bör göra. Planerna för dagen var en lång promenad med kameran, busa med Åskar i paddocken och ha en ball fotografering ute. MEN, det ändrades i samma stund som jag tog ett kliv utanför dörren från skolan och möttes av spöregn. Därför kör jag en repris på gårdagen och avslutar den med maaaassa mys i stallet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: