tappad motivation

Publicerad 2014-04-17 13:19:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Todilooo. Ni har förmodligen märkt att jag har varit lite frånvarande. Jag tappade helt enkelt motivationen till att blogga och att ta bilder. Det blev mest hästarhästarhästarhästar, grey's, hästarhästarhästarhästar, grey's. Då blev bloggen mer som en börda och något som jag måste göra, inte något som jag älskar att göra. Bloggen är ju ändå en fritidssyssla som jag gillar att göra på fritiden när tiden finns och den tid jag förut gillade att lägga på bloggen finns inte där nu. Därför vilar bloggen lite tills jag fått tillbaka gnistan och vill prioritera bloggen. Ska ordna lite med designen innan dess också, mhmm ;)

Det är min buuuurthday today också, känner mig som 5 år igen för jag är så excited. Men det beror endast på tårtan, jag är så excited så att jag nästintill får en hjärtattack bara för tårtan. Fetma.


Postat av: Olivia

skulle bli jätteglad om du tog dig tid att gå in på min blogg och kolla igenom ett inlägg där jag skriver om skola betyg och hur jag ser på skolan. Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om ämnet:) http://olives.blogg.se/2014/april/mvg.html
KRAM

2014-04-18 @ 13:20:31 / http://bloggprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: