Grym dag

Publicerad 2014-02-08 23:51:18 i Allmänt 1 kommentar
 
Jag kom hem för någon timme sedan efter att ha hängt med kompisar hela dagen. Alltså den här dagen, aah, älskar den. Så jävla bäst. Först åkte jag till bästis för att prata om livet, vägen dit höll på att bli min död, sådär hemskt slirig av slask, körde i 40 på 80 väg och varenda gång när slasket greppade tag på bilen kände jag bara "okej, this is it. Det är såhär jag kommer dö.", fick halsbränna, nacksmärtor och blodsmak i munnen, och sedan körde jag och plockade upp några andra kompisar så härjade vi runt lite. Sjukt härlig lördag!

Nu är jag redo för sängen, ska bara kolla på ett till grey's avsnitt, helt sluuut.


Postat av: olivias | mode, foto & vardag

åh vad vacker du är!

2014-02-09 @ 09:04:37 / http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: