Svik mig inte nu immunförsvaret

Publicerad 2014-02-27 21:58:00 i Fotoalbum 2 kommentarer
 
Igår när jag kom hem från Linköping kom Emelie och Daniel hem till mig för att rida ;) Såg ju sjukt rutinerat ut, jätteduktiga båda två och de red till och med själv när de började känna sig lite säkrare. Det var dock rätt blött i paddocken och därför blev det lite ostadigt. Jag red lite i början och det kändes inte så jättebra pågrund av alla vattenpölar och all lera. De vill rida flera gånger och då är det förhoppningsvis bättre underlag! 
 
Nu känner jag mig som tur mycket kryare, hur bra immunförsvar har man inte om man vaknade jättesjuk imorse och känner sig nästan helt frisk nu? Mitt immunförsvar kickar ass. Mot kvällen tog jag mig till och med till toan för att kissa, har inte orkat dricka något under hela dagen och därför inte heller behövt kissa. Antecknar ni? Jag har livnärt mig på glass hela dagen på grund av att det är så skönt mot min hals. Jag känner mig iaf redo för morgondagen då det blir middag hemma hos mig med vänner! Så jag ska snart gå och lägga mig för att förhoppningsvis vakna ännu piggare och kryare, håller tummarna att jag inte blir värre under natten. Snälla, snälla, snälla. Immunförsvaret, svik mig inte nu ♥


Postat av: Annika

Snygg häst :)

2014-02-28 @ 13:50:18 / http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Matilda - Livet med en knäskada

Vad söt häst!!

2014-02-28 @ 14:20:47 / http://tillanss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: