God mat och ett grattis till alla studenter!

Publicerad 2014-06-05 21:14:02 i Fotografi - Mat 0 kommentarer
 
Ni vet känslan av att ha ätit den godaste maten och sedan sätter du dig tillrätta i soffan med en sådan härlig mättnadskänsla. Precis så är det för mig just nu, mhm. 

Måste bara säga grattis till alla som tar studenten idag! Det enda jag ser på facebook, instagram och alla andra sociala medier är alla glada studenter, men även kompisar och familj till studenter som lägger upp saker för att skriva ett megafett grattis. Hur taggad gör inte det mig då?? Nästa vecka är det min tur! Jag är glad över att vi går ut senare än alla andra just på grund av att det bara gör mig ännu mer taggad att se alla hyperlyckliga studenter. Nu känns allt lite mer verkligt och jag kan ta in allting på ett annat sätt - jag förstår att det faktiskt kommer hända. Även fast det känns lite overkligt ibland. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: