Horses all day long

Publicerad 2014-03-04 13:20:00 i Allmänt 0 kommentarer
vill ha en iphone 5 bara för att kvallen på bilderna blir så mycket bättre, haha

Slutade för cirka 15 minuter sedan och sitter nu och väntar på skjuts hem.
Aldrig att jag tänker vänta på bussen i två timmar när jag kan åka hem och rida en extra häst och hänga extra många timmar i stallet ;) Älskar att åka buss på morgonen så därför tog jag inte bilen idag, jag ångrar mig alltid de dagar då jag har UF och blir klar 3 timmar tidigare, haha...
 
Så, när jag kommer hem ska jag springa ut till stallet, mocka och sedan rida ut på Mc Coy tror jag. Tänkte även träna Åskar lite, tror att det blir lite löst, men inte alltför mycket lek den här gången. Annars blir det bara massa bus, men det är även väldigt viktigt att lägga in såna pass också! Är helt i extas över denna hästdag, det var ett tag sedan jag hade heldagar i stallet, inga andra måsten än hästarna 
 
Btw, hörde idag att det är fettisdagen (skrev fes-tisdagen först, omg, haha), härligaste dagen på hela året ju. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: