Vet att det är svårt att tro

Publicerad 2014-03-25 12:26:00 i Fotoalbum 0 kommentarer
 
Hittade dessa bilder i mammas mobil! Tro det eller ej, men den där söta lilla saken är jag. Tror jag, eller så är det min syrra, men jag är 80% säker på att det är jag. Haha... När jag frågade mamma vem det var, jag eller min syster, får jag som svar. "Jag tror att det är du....jag är inte säker. Du och Louise var ju så lika". Det är bra mamma, bra att du ser skillnad på dina döttrar. Vi kan dock ignorera faktumet att det här och det här också är jag...

Jag slutade innan klockan hade slagit 12 idag, alltså är inte livet grymt? Nu sitter jag och väntar på min chaufför som har lektion ;) Skrev ett sms till mamma och frågade om hon kunde göra iordning våfflor tills jag kommer hem, endast för att jag ska hinna äta det innan det har blivit mörkt då jag vill ta kort och lägga upp här...alltså tönt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: