Work it

Publicerad 2014-03-17 21:20:01 i Träning 0 kommentarer
 
 
 
Min dag har varit sååå bra. Efter stallet tog jag ett bad istället för att dra på mig träningskläderna då jag frös så mycket. Jag hade visserligen blivit varm av ett träningspass också, men det kändes gosigare med ett varmt bad med massa tända ljus ;) 

Jag har iaf alldeles nyss kört igenom ett benpass! Det kändes som ett riktigt dåligt pass idag, så nu håller jag mest tummarna på att jag har hemsk träningsvärk imorgon, haha, för att få ett kvitto på att jag ändå jobbade på bra. Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och plocka ut linserna för att sedan andas lite, innan jag intar sängen. Har haft en effektiv, så jag känner mig sådär härligt tillfredsställd och redo att göra det absolut bästa av morgondagen också. Hoppas ni också har haft en bra måndag, vi hörs imorgon! Godnatt 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: