Confessions

Publicerad 2014-05-05 10:27:00 i Lists 0 kommentarer
 
 Jag har jättesvårt för att köpa godis, chips, pizza and so on. För vill inte framstå som sunkig.

❤ Jag har hittat en häst som jag jääättegärna vill köpa, men har inte ekonomi till det än. Tänker på honom 24/7, som när du är kär och omöjligt kan fokusera på något annat än han. Tanken att få sitta på hans rygg, bara han och jag, ute på skogsvägarna i en härlig galopp och kunna kalla honom min. Aaah. Jag har haft annonsen uppe i en ny flik på datorn ända sedan jag hittade honom, är inte redo att släppa taget. Haha...
 
❤ Top 10 saker jag vill köpa när jag har ett jobb och fast inkomst - häst, bil, en fet iMac, photoshop, en riktigt grym kompaktkamera med wifi, fullformatskamera, ipad (gör det enkelt att blogga och eventuellt plugga i farten), kläder, smink och ännu mer teknikprylar. Ja, man kan ju inte direkt påstå att jag har billiga intressen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: