I slutändan löser det sig alltid.

Publicerad 2014-05-07 13:52:19 i Allmänt 0 kommentarer
 
Är precis hemkommen från skolan. Eller jag satt mig i min säng i säkert 30 minuter och bara stirrade in i väggen, jag känner mig helt blank, som ett blankt papper. Det är smockfullt i skolan just nu, det som är bra är dock att alla datum är satta på de sista sakerna så då kan du planera och strukturera upp så att du kan få det där betyget du önskar i slutet när du står och sjunger på flaket den 14 juni. Det är lite blandade känslor. Jag känner mig mest väldigt tom och pressad. Inte så mycket stress egentligen för jag har planerat upp allt så bra, men det kräver att jag får sitta och plugga säkert 8 timmar varenda dag de närmaste 6 veckorna som är kvar. Men sedan är det klart, finito. Du kan äntligen andas ut efter att ha hållit andan i 3 år, under hela gymnasietiden.

Vet ni vad jag ska göra idag? :D Plugga som bara den till religionsprovet imorgon, hehe. Ska även på företagarfrukost imorgon klockan kvart över 7 för att skapa kontakter och bli intervjuad inför företag. Det känns lite naket faktiskt, så det behöver jag även ladda upp inför. Måste ju prestera också, jorå, lite mycket press just nu. Men fan, det är bara att köra! Det må vara galet mycket press och kommer vara under de närmaste 6 veckorna, MEN i slutändan kommer det bli bra. Det löser sig alltid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: