Stressig dag

Publicerad 2013-12-10 14:13:00 i Allmänt 0 kommentarer
 

"Man har alltid tid, bara man ger sig själv tid". Det skrev jag för bara några timmar sedan. Bortsett från att man vill spy på grund av att man är så stressad. Haha! Jag har haft en så stressig dag och nu väntar jag på ett styrelsemöte som kommer pågå ett tag, därefter ska jag hem och vid halv 6 kanske rider jag Åskar. Det är väl klart runt halv 8 och då ska jag rida Walle för att sedan komma hem efter 10. Aaaah, såna dagar är härliga också. Detta brukar vara min vardag, men vissa dagar är det något inom en som orsakar sådan stress. Vill bara spy ner hela mig och mitt ansikte kokar. Haha. Därför skickade jag precis ett sms till Madde och frågade om jag kan rida Walle imorgon istället. Då ska jag nog även rida Åskar, så det kommer ändå bli två hästar sent på kvällen. Men då har jag en lugnare dag förövrigt. Så det känns mycket bättre! Då får jag sitta och vara taggad ytterligare en dag på att få rida Walleballe, känner ett sådant pirr redan dagen innan när jag vet att jag ska rida honom dagen efter. Som när man var liten och skulle rida, varje dag på hästryggen, och även i stallet, var ett ständigt pirr i hela kroppen. 

Åååhh avskyr ändrade planer. Mår så dåligt just nu, haha.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: