Missed me?

Publicerad 2013-11-18 07:00:00 i Allmänt 0 kommentarer
i fredags
 
Tja! Läget? 

Det har varit så svårt att hålla sig ifrån bloggen under de dagar jag har varit borta! 
Men helt borta har jag inte varit för jag har fixat till designen och jag älskar den, kategorierna är organiserade och jag har fräschat upp det med nya bilder. Redan dagen efter jag skrev det här inlägget gick allt uppåt igen! Men jag hindrade ändå mig själv från att köra igång med min hektiska vardag som gjorde att jag kände mig som en överkörd grävling. Därför har jag bara tagit det lugnt under dessa dagar. I fredags hade jag världens bästa stund med Åskar. Det spöregnade på oss, men det fanns ingen plats i hela världen som jag hellre skulle vilja vara på än där i spöregnet, kramandes och pussandes med bästa ponnyn.

I lördags var det träning för Sofia och det lät såhär "det här var erat bästa pass någonsin!", "din ridning idag Viktoria, redan från början satt du helt rätt i sadeln och påverkade honom så bra. Verkligen jättebra ridet!". Åskar var positiv till det vi gjorde, galoppen kändes ändå rätt stabil även fast han tog några vändor runt i paddocken när det skulle vara galopp på volt, men för mig gör det ingenting för utöver det kändes galoppen SÅ BRA. Sedan red vi ut på en långtur igår med Åskar och Mc Coy! Hur härliga dagar har jag haft med hästarna?

Förövrigt har jag endast tagit det lugnt framför en serie - ska göra en rerun på LOST (ännu en serie, är uppe i 10 st som jag kollar på samtidigt), haha... Nu är jag iaf utvilad och motiverad till att inspirera och motivera ännu fler människor! Det är viktigt att man låter sig själv falla, ta några dagar - en helg - till att bara ta hand om dig själv. Var bara hemma och ligg i din säng om du så måste. Men det är viktigt att du tar dig i kragen och reser dig upp sedan. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: