Mitt liv äger...

Publicerad 2014-04-19 06:23:00 i Fotoalbum 0 kommentarer
 
...och det säger väl rätt mycket när jag skriver det klockan 6:23 en lördagsmorgon?
Nu är jag tillbaka! Jag fann snabbt den där motivationen igen, mycket snabbare än väntat, nästintill endast några minuter efter förra inlägget, haha. Jag väntade ändå en stund för att lagra ännu mer motivation och därför inte tröttna på en gång när jag väl har gett mig in i detta igen. Hehe.

Bilderna visar två bilder från igårkväll. Jag är hästvakt hos casa de Walle och Nässla fredag till måndag och avslutade då min fredagskväll på bästa sätt ♥ När jag stiger in i stallet är det första jag möts av ett stort paket där det står "grattis viktoria" och lite längre ner "love", ett stort leende lyste snabbt upp hela mitt ansikte och jag log lika mycket när jag la mig i min säng för att sova senare på kvällen. Idag steg jag upp klockan 6 för att ta cykeln till stallet, sådär 14 km fram och tillbaka, dags att bli av med flera kilo födelsedagstårta och påskgodis, för att säga godmorgon till Walle och Nässla ♥ Därefter ska jag ta en längre skogstur på Åskar, som var helt underbar att rida igår, för att sedan tillbringa resten av dagen med att handla mat och göra extra fint här hemma för imorgon kommer några kompisar på middag hemma hos mig. Jorå, den här dagen känns bra från början till slut. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: