Att rida med träningsvärk

Publicerad 2014-03-18 19:34:00 i Dagens pass 0 kommentarer
 
Satt mig precis ner i soffan med Vänner påslagen på teven, ni anar inte hur påfrestande det är att endast sätta sig ner på grund av en hemsk träningsvärk i benen, yäääy. Ni kan inte ens föreställa er hur påfrestande det var att rida Åskar idag, haha. Det finns sååå många muskler i människokroppen och jag hade träningsvärk i precis de muskler som krävs för att rida lätt, så där sitter jag som en vante och kan knappt påverka Åskar alls. Detta tyckte förstås han var kul och tog nytta av och därav blev stum, så jag fick jobba lite extra för att få honom inramad. Men jag är nöjd, för han gick såååå bra, även fast jag fick göra det mesta av jobbet, haha ;)
 
Gjorde precis iordning en sallad, såg skitgod ut, vill bara point that out, och pappa har lagt in någon kycklingfilé inlindad i bacon sak i ugnen. Haha, ni hör ju vilken king jag är i köket som kallar det för "någon kycklingfilé inlindad i bacon sak".



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: